Thursday, February 18, 2010

Jemput semua ke walimah saya!

Gimik. Gimik. Betul la. Kan dah cakap gimik je tajuk kat atas tu. Haha.
Posting ni bukan tuju untuk tuan blog ni.

Tapi..
Nak tuju utk sahabat sy..

Tahniah. Moga Allah berkati rumahtangga kalian!

Ucapan tahniah ini sebenarnya, Alf Mabruk ilaikuma; Akh Ahmad Munsif beserta bakal zaujahnya ; sahabat yang aku cintai Ukhti Norsyahidah. In sya Allah depa bakal nikah pada Jumaat ni kul 5 petang.. Sama2 kite doakan depa eh. Aku baru tau yang sekolah aku ada program sabtu pagi sampai tengahari. p/s : Syida, tak tau lagi dapat gi x walimah ko...

Nampaknya korang orang ketujuh & kelapan bebudak kelas kite yg kawin. Sape lagi la 3 orang yang tinggal dalam Top 10 eh? Harap2 aku termasuk la dalam Top 20 ke? (Perasan betul la dia ni. xtau la. tpi kalau boleh termasuk dalam Top 20 tu pun aku dah syukur sangat dah.)
Info: Kelas kite ada 25 orang.




Korang, doakan la aku dapat yg soleh juga ya. juga Mawaddah , sakinah dan rahmat yg aku nak cari dalam rumahtangga.Keberkatan paling penting.Aminkan tau..Moga urusan semua Allah mudahkan.

Aaamin...



WALLAHUA'LAM