Friday, December 31, 2010

To Along..terima kasih, dearest !

Ternyata sekian begitu lama, ecah baru jumpa entri yg Along ade cite ttg pertemuan kita di bookfair KL Mac yg lalu. It has been donkey's years( betul ke ayat yg ecah guna ni. if i'm not mistaken, idiom tu bw mksud 'sudah terlalu lama').

Alhamdulillah setelah agak2 dlm 4 tahun, baru kite dpt jumpe smula. itu pun di bookfair. =). Alhamdulillah dpt peneman di bookfair tu bberapa jam sampaila kita berpisah di komuter. Along, ms tu hujan kan. Siap berlari-lari lagik. Takut komuter terlepas. Alhamdulillah dapat kita ke destinasi masing2 juga mlm tu.. Teringin nak gi lagi bookfair tahun 2011 ni. Dulu klu di MPI, penemannya selalunya Kak Shazana. I'm really missed her. Pakar khat, nahu (Sibawaih), pakar IT, pemberi banyak input yg berguna dan banyak mengajar ecah utk mendepani masalah2 yg timbul..Barokallahu fiiha

Dan pertemuan kedua kita baru-baru ni juga bersama sahabat2 kita yg lain. Moga ukhwah ini berterusan ke akhirnya. Mucho gracias, Along !
Doakan ecah tsabat dan kuat dlm perjuangan. Walaupun ecah rasa semakin lari daripadanya =(

Along, kita bakal tua setahun 2011 ni. Moga Along lebih excellent. Moga murah rezeki. Maaf juga kalau guna ayat yg skema. ayat yg agak skema ni lebih dekat dengan hati rasanya.

Ya Allah, terima kasih atas ukhwah dan pertemuan ini.
Along, Sanaltaqi fil jannah

WALLAHUA'LAM

Kawan, bertahun kita bersama... Along; nyanyi versi Fitri UNIC tau =)

No comments: