Tuesday, April 20, 2010

Selamat Hari Lahir!

Warning : You can skip if you want. This entry is nothing

Alhamdulillah.dh lama niat nak wish birthday kat diri sendiri.  it been 2 month late, ey? What ever. Sy realise birthday saya antara magrib ke isya' pada 1 Rabi'ul awwal lalu dalam keta waktu tu ngan mak and abah. Sy berkongsi bulan yg sama dengan rumet sy (but she more matured than me).
Syukur, usia saya panjang lagi. Hingga hari ni. Sy slalu risau kalau sy mati. Xnak lagi mati! Banyak yg belum tercapai yg perlu sy capaikan sblum sy menemui Allah. Bagi sy peluang umur lagi.

Bila sy berdiri untuk solat subuh (sy baru ingat nak ucap Syukur pd Allah kerana bagi sy hidup lagi hari ni) ..habis tadi once dah bangun tu,knapa xterus ucap alhamdulillah, ni x trus ingat nak cari toilet aje!
*sy jenis kalau nak sedarkan diri yang belum2 100% sedar ni,memang kena guna bahasa yg ganas sikit.

Sy yang sangat teringin ada orang lain sebelum sy,sy nak seorang Abang. pernah tanya Mak ngan soklan yang xlogik cenggini.."mak, ngape tak lahirkan abang ke kakak ke sebelum sy(debu86)? Punya la nak Abang. 
Iya la. Anak sulung ni kan masa kecik memang orang lain sepupu sepapat duk manjakan dia, tapi bila grows up and being old ni, xboleh nak manja dgn sape2 dah. cari la idea cane nak manja ngan orang lain cane. Sape yang jadik anak sulung mesti paham pe yg aku cakap ni. Dulu, kat maktab, boleh la manja ngan kakak2 (kak zah,kak shazana,kak ana),skarang depa takda dah kat sisi aku lani.
Dan, tanggungjawab memang banyak.Berat. Ada masa tak mampu pikul tugas title anak sulung ni..

I'm wondering adakah aku akan duduk di sini sampai 2012 or di penghujung 2011 sahaja huh? Tengok la Adik aku tu,kalau dia nak amik STPM kat sini, aku kena teman dia kat sini lagi ke? Haa..
Aku takut kalau duk sorang2 kat rumah, ada teman pun still terbayang2 lagi makhlus halus. dah la skunk ni heboh cite pontianak.Haha. Penakut!


Selamat Hari Lahir, diri aku..lebih suka sambut birthday ikut Hijri..kalau ikut masihi tu,xde feel la, sebab hari nya xsama ngan hari aku lahir.kalau Hijri ni, ada feel..
Anniversary 24..Dah tergolong dewasa tapi rasa cam teenager je. Haha. Awet muda tu. Aceh,perasan betol.


To my lovely roomate most unforgettable(btul ke phrase ni); 
Miss Muslihah.Selamat Hari Lahir juga buatmu..


WALLAHUA'LAM

No comments: