Thursday, June 23, 2011

Alhamdulillah

Sudah hampir 2 bulan after eksiden haritu..Sekejap je rasanya..Dan tadi alhamdulillah baru berani nak pijak kaki yg sakit ni..pakcik yang mengubat aku tu cakap aku tak boleh takut sangat nak cuba pijak kaki kanan aku tu.. Harap2 Allah cepatkan aku boleh jalan cam orang normal lain.. Bila tengok org lain yg gi berurut tempat aku berurut tu, rasa seronok bile sorang budak lelaki tu dia laju je berjalan, walaupun kaki dia still lagi balut,(sama macam kaki aku yg still balut).. berani budak tu, siap jalan macam biasa je,xpakai tongkat pun.. xsabar rasanya nak jadik cam dia jugak.:).. sebenarnya aku teringin la nak naik bas.aku kan xleh berjalan.. boleh pulak.. haritu last naik bas masa gi bookfair PWTC haritu.. bes. jumpa junior(ain adnan), habibah.. ada jodoh kita dpat jumpa lagik kan haritu..tapi maaf solehah, janji nk jumpa, tapi xjumpa.. bile tengok buku banyak2, rasa tamak nak beli.. yg bes jugak dpt beli buku cerita dari Inst Terjemahan Negara( buku2 unsur sains tu ada org hantar ke sekolah aku, komik sains), last2 bila smpi booth inst terjemahan, buku tu ada, apalagi beli la..dapat less banyak tau..

pesanan; hati2 di jalan raya.. penunggang motosikal mungkin lebih risiko dan terdedah kpd kemalangan, tapi yg bawak kereta pun peratusannya tetap ada..

teringat la kat budak tahun 4 aku, lama tul tinggal depa..moga cepat2 boleh jalan..

semoga Allah memudahkan semua urusan kita semua. dan nikmat sangat la banyak yg Allah beri..Alhamdulillah syukur.. 

~Maka, nikmat Allah yang mana lagi kamu dustakan?~
~Nikmat yg sering aku lupakan; nikmat sihat dan masa lapang..

WALLAHUA'LAM

updated : terima kasih kpd reader yg membetulkan ayat dlm entri ni.. :)

No comments: