Sunday, November 1, 2009

"jaga bi'ah Islamiyah kat IPIS ni baik-baik ya bile kami dah takde kat sini nanti"


bismillah


Alhamdulillah, fuh lega amat dah habis exam. Syukur padaMu tidak putus-putus. Biarpun apa entah aku jawab paper Ilmu Tajwid dan Usul Fiqh hari tu. Moga ada semangat lagi nak bukak modul tu (hadamkan ilmu) lepas-lepas ni..


Aku rasa tabiat aku lepas habis exam ni; duduk mengkhatamkan novel. Azam; baca novel JS and faisal tehrani, and novel2 yg aku pnjam baru2 ni..buku-buku lain pun kena baca jugak. =). That's me.



Lepas ni, ada kursus 4 ari dan ada kursus induksi (KISSM) pulak. Kena buat esaimen dan ada exam. Huh? Exam lagi. Fobia betul la dengan 'exam' ni. 


in sya Allah meninggalkan MPI dlm ms lebih kurang 3 minggu je dari skarang..(apa perasaan aku to this statement? Allah knows.) 

Adik-adikku semue, jaga bi'ah Islamiyah kat IPIS ni baik-baik ya bila kami dah takde kat sini lagi..


                                                       ***



~special compliment to my classmates. Kak zah, kak ana, kak shazana, dayang,leha, far,cyba,ema,minah,faza,wa,a'sah,suha,syida, mus, ecah)..love crazy, u ol guys!



would like to wish 'terima kasih' with my heart compliment to miss nurani also (and that brings me here). new place.


still homesick kt rumah..



WALLAHUA'LAM