Wednesday, July 29, 2009

Rabu dan Khamis (29 &30 Julai)

Pagi ni aku terlupa sangat nak pakai t-shirt. sekolah aku dlm bulan ni buat senam robik tiap2 ari rabu. bila xpakai, mula la org duk tnye.

* Aku jawab nape aku xpakai tshirt. tapi, mungkin nampak kasar bahasa aku. entah. aku dah usaha berlembut dah bila sembang2 ngan staf2 kat sekolah ni. entah. aku xdapat puaskan hati semua org. yg penting aku dah usaha bercakap dgn lemah lembut.

Kat dewan sekolah(tempat senam robik pulak)... aku kena tegur lak dengan GPK.. nape xtukar baju?
#sy xingat nak bawak baju..

Kat situ gak, ada sorang cikgu suruh, dia ckap
* guru2 praktikal gi naik atas pentas. (kena buat senam robik la tu).
# Sbenarnya berlambak lagik cikgu lelaki lain. (sbnarnya, kalau xcampur lelaki dan perempuan ms senam robik, xde masalah pun kalau aku dan cikgu pempuan lain nk bersenam robik kat atas pentas tu. tapi, ni x, bercampur. Segan la kami warga perempuan ni nk membuat pergerakan senam tu.. Tapi, dlm soal ni la yg ramai kat xpaham.

Geram bercampurbaur. Dgan praktikal ni lagi. Xkisah orang nk fikir ape terhadap post ni. Yg penting aku tulis apa yg hak.

WALLAHUA'ALAM..