Sunday, January 11, 2009

Palestin Oh Palestin..

Sila sahabat-sahabat memview web ni http://portail.islamboutique.fr/gaza2008 untuk melihat wajah-wajah saudara mara kita yang kita tak kenal depa pun, tetapi mereka tetap saudara kita..

Melihat kekejaman tersebut, lalu terdetik di hati aku..

Ya Allah apa yang aku boleh buat untuk menolong mereka?
Ya Allah apa yang aku dah buat untuk membantu mereka semua?
Apa yang Malaysia dah buat?

ALLAH tidak melihat hasil yang kita dah buat, tapi ALLAH memandang kepada usaha kita..

*************************************************************************************

Aku tak banyak idea tentang sesuatu topik atau isu , sebab tu xbanyak komentar yang aku dah buat untuk blog yg xseberapa nih, blog ni mungkin sekadar celoteh saje, tapi xpelah, yang penting dapat gak memberi walaupun sikit..

*************************************************************************************

wALLAHUA'ALAM

No comments: